شرایط ضمانت هفت روزه تعویض و یا برگشت

شرایط ضمانت و تعویض

در راستای ارائه خدمات مطلوب و جلب رضایت مشتریان، فروشگاه اینترنتی آناروه ضمانت هفت روزه تعویض و یا برگشت را برای خریداران محصول خود در نظر گرفته است. لازم به ذکر است جهت عودت محصول، مشکلات مطرح شده از جانب مشتری توسط ما مورد بررسی و کنترل قرار گرفته و در صورت تایید، محصول مشمول استفاده از این ضمانت می باشد.

اگر محصول خریداری شده با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد ؟

  1. مغایرت تصویر و مشخصات کلی محصول مثل رنگ یا ارسال محصولات متفاوت با مشخصات درج شده در سایت، طی 24 ساعت پس از دریافت محصول به پشتیبانی ما از طریق تلفن، ایمیل اطلاع داده شود.
  2. عکس محصول جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که محصولات ما با سنگ های طبیعی و مصنوعی ساخته می شود ممکن است رنگ و یا رگه های سنگ در پاره ای از جزئیات با محصول اصلی متفاوت باشد و به استناد به آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد.
  3. استفاده از این سرویس تنها زمانی امکان پذیر است که محصول در بسته بندی اصلی خود به ما بازگردانده شود.
  4. برچسب زدن یا پاره و مخدوش کردن بسته بندی امکان استفاده از ضمانت بازگشت را ازبین خواهد برد.

هزینه ارسال چطور محاسبه خواهد شد ؟

  1. اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید ما برسد، هزینه‌های ارسال به عهده ما است.
  2. برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، قبض پستی با مهر شرکت پست باید همراه محصول به فروشگاه آناروه ارسال شود.همچنین تصویری از رسید تهیه و به آدرس info@anaruh.ir ایمیل شود.
  3. در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط ما، هزینه ارسال و دریافت مجدد محصول، به عهده مشتری خواهد بود.

اگر محصول خریداری شده مشکل فنی داشت ؟

  1. تمامی اشکالات فنی باید تا 7 روز پس از دریافت محصول به ما اطلاع داده شود.
  2. لازم است بسته بندی اصلی محصول تا پایان 7 روز نگه داشته شود و از دور ریختن آن خودداری شود.
  3. استفاده از این سرویس تنها زمانی امکان پذیر است که محصول خریداری شده در بسته بندی ارسالی اولیه به ما بازگردانده شود.
  4. این سرویس برای محصولاتی که در اثر اشکالات فنی و ظاهری (آب خوردگی، تغییر رنگ نقره و طلا و خط و خش و مانند آن روی زیورآلات) که در اثر استفاده نا درست کاربر روی محصول ایجاد شده باشد وجود ندارد.

اگر محصول خریداری شده دارای ایراد ظاهری در بسته بندی باشد ؟

  1. آسیب در بسته بندی یا ایراد ظاهری در آن باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت محصول به ما از طریق تلفن، ایمیل اطلاع داده شود.
  2. استفاده از این سرویس تنها زمانی امکان پذیر است که محصول در بسته بندی اصلی خود به ما بازگردانده شود.
  3. اگر از خرید خود منصرف شدید.
  4. انصراف از خرید به محصولی تعلق می گیرد که باز نشده باشد و هیچگونه دخل و تصرفی از جمله (باز کردن بسته بندی، پلمپ و برچسب ها) امکان مرجوع کردن محصول را از بین خواهد برد حتی اگر محصول استفاده نشده باشد.
  5. اگر هنوز سفارش ارسال نشده می بایست هرچه سریع تر به ما (شماره تلفن: 33603972 و 91014396 – تهران) اطلاع داده شود.
  6. اگر پس از دریافت محصول از خرید خود منصرف شدید باید حداکثر تا 7 روز انصراف خود را به واحد ما اطلاع دهید.
  7. لطفاً توجه داشته باشید که هرگونه تغییر در شرایط اولیه محصول، حتی در بسته‌بندی امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.
  8. همچنین در صورت انصراف از خرید، هزینه ارسال محصول یا محصولات به عهده مشتری خواهد بود.

قابل توجه کاربران گرامی در خصوص خرید ماسک پارچه ای

با توجه به شیوع بیماری کورنا ویروس در ایران عزیزمان و مشکلات جدی بوجود آمده از این بیماری به هیچ عنوان این محصول (ماسک پارچه ای) قابل عودت نمی باشد.

خواهشمندیم قبل از خرید تحقیق و دقت کافی داشته باشید.

 

اطلاعات مربوط برای پشتیبانی

درخواستهای خود را از طریق یکی از روش‌های زیر به ما اطلاع دهید:

  • با شماره تلفن 91014396 و 33603972 – 021 تماس بگیرید.
  • ارسال ایمیل به آدرس info@anaruh.ir با ذکر شماره سفارش و نام و نام خانودگی سفارش دهنده.